KDP Sluníčko, §40 - Pečovatelská služba

Území, na kterém je služba poskytována

Terénní: Nový Bor, Česká Lípa

Komu je služba určena

  • osoby se zdravotním postižením
  • osoby s chronickým onemocněním
  • senioři (snížená soběstačnost z důvodu věku)
  • osoby s kombinovaným postižením
  • osoby s mentálním postižením
  • osoby s jiným zdravotním postižením
  • osoby s tělesným postižením

Věkové skupiny

  • 27-64 let
  • 65-80 let
  • Nad 80 let

Kontaktní údaje na službu

Popis sociální služby

1. Komu je služba určena

osoby s chronickým onemocněním

osoby s jiným zdravotním postižením

osoby s kombinovaným postižením

osoby s mentálním postižením

osoby s tělesným postižením

osoby se zdravotním postižením

senioři

2. Smysl, poslání a cíl služby

Posláním pečovatelské služby je kvalitně poskytovat pomoc, podporu a péči osobám se sníženou soběstačností, zejména seniorům, při každodenních činnostech. Služba se snaží o zachování důstojného života uživatelů v jejich domácím prostředí.

  • Lidská důstojnost - pracovníci dbají na zachování lidské důstojnosti uživatelů, respektují jejich přání, jednají s nimi v úctě a respektu, chrání jejich práva.
  • Individuální přístup - pracovníci přistupují ke každému uživateli jako k jedinečné osobnosti, která má své zájmy, potřeby a přání.
  • Naslouchání - pracovníci vyslechnou přání uživatelů, která mohou zkvalitnit poskytování této služby.
  • Vzájemná spolupráce - pracovníci uživatele motivují ke spolupráci, podporují je ve společném výkonu prováděné činnosti.
  • Odbornost / kvalita - služba je zajištěna kvalifikovaným personálem, který jedná dle přání uživatele, zákonů a vnitřních předpisů. Uživatelé jsou průběžně dotazováni na spokojenost, náměty a podněty ke zlepšení poskytované služby.

3. Nabízené činnosti

GARANTOVANÁ NABÍDKA PEČOVATELSKÉ SLUŽBY

Pečovatelská služba poskytuje sociální služby v následujících oblastech a rozsahu:
Základní sociální poradenství znamená bezplatnou pomoc směřující k řešení nepříznivé sociální situace.
Podáváme informace zejména v těchto oblastech:
 Výběr vhodné služby dle individuálních potřeb zájemce
 Další formy pomoci např. sociální dávky, možnost zapůjčení kompenzačních pomůcek apod….
 Možnosti podpory členů rodiny, pokud se spolupodílí na péči o blízkou osobu

Dostupnost a časová garance:

Základní sociální poradenství poskytuje sociální pracovník v kanceláři Agentury Sluníčko, Liberecká 67, Nový
Bor každý pracovní den. Schůzku si lze domluvit telefonicky, e-mailem nebo prostřednictvím pracovníka
v sociálních službách (pečovatelky).

Úhrada a sazebník:

Uživatelé hradí jednotlivé úkony pečovatelské služby dle platného sazebníku schváleného Agenturou Sluníčko.
Do úkonu s hodinovou sazbou se do výše úhrady započítává skutečný čas, který pečovatelka stráví u uživatele
při poskytování úkonu. Cesta k uživateli a zpět se do času úkonu nezapočítává. Úkony praní, žehlení a věšení
prádla jsou účtovány za kilogram.
Garantovaná nabídka služby při poskytování námi poskytovaných základních činností pečovatelské služby:

Garantovaná nabídka obsahuje informace pro zájemce nebo uživatele o tom, co mohou od poskytovatele sociální
služby očekávat. U všech úkonů je uvedena minimální časová garance, kterou lze přechodně navýšit v případě,
že má služba volnou kapacitu.

POMOC PŘI ZVLÁDÁNÍ BĚŽNÝCH ÚKONŮ PÉČE O VLASTNÍ OSOBU: 
V oblasti pomoci při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu nabízíme činnosti, které směřují ke
zlepšení nepříznivé sociální situace. Dbáme na individuální potřeby každého uživatele a snažíme se
společně s uživatelem o zachování maximální možné samostatnosti. Činnosti lze kombinovat nebo využít
jen některé z nich.
1. Pomoc a podpora při podávání jídla a pití znamená: 
Nakrájení stravy na sousta, ohřátí stravy na sporáku nebo v mikrovlnné troubě, otevření jídlonosiče, naložení
jídla z jídlonosiče na talíř, nalití nápoje do hrnku nebo sklenice, dochucení jídla dle přání klienta, podání jídla
klientovi na stůl nebo k lůžku a případná dopomoc při přímém podání pokrmu. Jídlo a pití je dopředu připravené
rodinou nebo přivezené službou. Podání jídla a pití je přizpůsobeno zdravotnímu stavu a schopnostem
klienta. Součástí úkonu je příprava uživatele (ochrana proti znečištění potravinami, úprava polohy) a následně
umytí nebo úklid použitého nádobí a pomůcek (stolek, tác).
Časová garance: minimálně 30 minut, maximálně 3x denně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně

135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 pečovatelka

2. Pomoc při oblékání a svlékání, včetně speciálních pomůcek znamená: 
Příprava oblečení, pomoc při oblékání a svlékání oděvu, zapínání a rozepínání knoflíků a zipů, pomoc při
nazouvání a vyzouvání obuvi, nasazování a upínání protéz, kýlních pásů. Úkony se provádějí s přihlédnutím k
potřebám, zdravotnímu stavu a pohybovým možnostem klienta.
Časová garance: minimálně 30 minut, maximálně 3x denně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 – 2 pečovatelky dle individuálních potřeb uživatele
 
3. Pomoc při prostorové orientaci, samostatném pohybu ve vnitřním prostoru znamená: 
Zajištění klientova bezpečí při pohybu po bytě nebo domě, a to formou přímého doprovodu, kdy se klient
pracovníka drží nebo formou nepřímého doprovodu, kdy pracovník svými pokyny směruje klienta, otevírá a
zavírá dveře. Úkon se provádí s přihlédnutím k potřebám, zdravotnímu stavu a pohybovým možnostem klienta. 
Časová garance: minimálně 15 minut, maximálně 3x denně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 – 2 pečovatelky dle individuálních potřeb uživatele
 
4. Pomoc při přesunu na lůžko nebo vozík znamená: 
Úkon se provádí s přihlédnutím k pohybovým schopnostem klienta, je dbáno na jeho bezpečný přesun. U
částečně mobilního klienta se jedná o pomoc při zvedání, pracovnice agentury zajistí přistavení vozíku, přidržení
při přesedání na vozík. Pokud je klient imobilní, je úkon poskytován pouze v případě, pokud má klient
domácnost vybavenou zvedacím zařízením, případně za pomoci rodinného příslušníka nebo další pracovnice
pečovatelské služby. Postel klienta by měla být dostatečně vysoká nebo polohovací, přístupná ze tří stran.
Nejsou-li pro poskytnutí tohoto úkonu vytvořeny vhodné podmínky, pečovatelka může z bezpečnostních důvodů
provedení úkonu odmítnout. 
Časová garance: minimálně 15 minut, maximálně 3x denně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 – 2 pečovatelky dle individuálních potřeb uživatele
 
POMOC PŘI OSOBNÍ HYGIENĚ NEBO POSKYTNUTÍ PODMÍNEK PRO OSOBNÍ HYGIENU: 
Níže uvedené činnosti lze kombinovat nebo využít jen některé z nich.
 

1. Pomoc při úkonech osobní hygieny znamená: 
Zahrnuje koupel nebo sprchování v domácnosti klienta. Úkon zahrnuje jednotlivé dílčí kroky stanovené dle
schopností klienta a domluvy s ním: - podporu klientovi při vstupu a výstupu do vany či sprchového koutu, -
umytí klienta pečovatelkou nebo dopomoc pečovatelky při provádění osobní hygieny, - mytí hlavy, - výměnu
inkontinentních pomůcek, - ošetření pokožky ochrannými krémy a mastmi, - úklid koupelny po provedení
osobní hygieny, - je-li to zapotřebí, povlečení a úprava lůžka. Pečovatelka je povinna vždy brát ohled na intimitu
a soukromí klienta. Používány jsou klientovy vlastní hygienické potřeby a pomůcky (mýdlo, sprchový gel,
ochranný krém, ručník,…). U hůře mobilních klientů může být vyžadována dopomoc rodinného příslušníka nebo
druhé pečovatelky, u imobilních klientů musí být koupelna vybavena zvedákem (tyto podmínky stanovuje
během sociálního šetření sociální pracovnice). V případě částečně mobilního nebo imobilního klienta je možné
provést celkovou koupel u lůžka nebo na lůžku. Součástí úkonu je i běžná údržba vany a koupelny po osobní
hygieně. Pečovatelka při poskytování pomoci při úkonech osobní hygieny vždy používá ochranné prostředky(rukavice) a dbá na hygienické pravidla a pravidla bezpečnosti práce (předchází možnosti uklouznutí, pádu,
zranění zad při manipulaci s uživatelem apod…)
Časová garance: minimálně 30 minut, maximálně 2x týdně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 – 2 pečovatelky dle individuálních potřeb uživatele
 
2. Pomoc při základní péči o vlasy a nehty znamená: 
Základní péče o vlasy zahrnuje umytí, vysušení a učesání vlasů. Používány jsou klientovy vlastní hygienické
potřeby a pomůcky (šampón, ručník, hřeben, fén,…). Pečovatelka může odmítnout použít klientův fén, pokud je
poškozený a byl by tak ohrožen její život nebo zdraví. Úkon nezahrnuje kadeřnické služby, které lze ale
zprostředkovat. K základní péči o nehty patří ostříhání a zapilování nehtů nástroji klienta, lze zprostředkovat
manikúru i pedikúru. 
Časová garance: minimálně 15 minut, maximálně 2x týdně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1pečovatelka
 
3. Pomoc při použití WC znamená: 
Úkon zahrnuje doprovod klienta na WC, pomoc při svlečení potřebného oděvu a prádla, odstranění pleny,
vložky nebo plenkových kalhotek, přidržení klienta při usedání na mísu, otření nebo omytí po vykonané potřebě,
pomoc při vstávání klienta, vložení čisté pleny, vložky nebo plenkových kalhotek, oblečení prádla a dalšího
oděvu. Pokud klient používá WC křeslo, součástí úkonu je vynesení a umytí nádoby. Pečovatelka vždy používá
ochranné prostředky (rukavice) a dbá na hygienické pravidla a pravidla bezpečnosti práce (předchází možnosti
uklouznutí, pádu, zranění zad při manipulaci s uživatelem apod…)
Časová garance: minimálně 15 minut, maximálně 3x denně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 – 2 pečovatelky dle individuálních potřeb uživatele
 
POSKYTNUTÍ STRAVY NEBO POMOC PŘI ZAJIŠTĚNÍ STRAVY:
V oblasti poskytování stravy nabízíme činnosti, které uživateli zajistí pravidelné stravování a pitný režim
s ohledem na jeho věk a zdravotní stav.

1. Pomoc při přípravě jídla a pití znamená: 
Klient si připravuje jídlo a pití sám ve vlastní domácnosti a z vlastních surovin, pečovatelka vypomáhá při
činnostech, které klient sám nezvládá. Uživateli může pomoci připravit snídani, oběd, svačinu a večeři. Oběd
může být připraven z uloženého hotového jídla nebo se může jednat o oběd zajištěný jinou službou. Oběd nebo
další jídla jsou uživateli podávány ve vyhovující teplotě a formě (lze s ohledem na podmínky domácnosti ohřát
nebo vychladit, nakrájet, rozmixovat). Součástí úkonu je umytí použitého nádobí a jeho uložení na místo.
V případě, že pečovatelka připravuje oběd z jídlonosiče, je součástí úkonu mytí jídlonosiče a jeho kompletace.
Časová garance: minimálně 30 minut, maximálně 4x denně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 pečovatelka
 
2. Příprava a podání jídla a pití znamená: 

Uživateli, který se nemůže pro svůj zdravotní stav nebo věk najíst nebo napít sám, bez pomoci druhé osoby,
stravu připravíme a vkládáme do úst. Obdobně při podávání tekutin nebo mixované stravy. Připravit a podat lze
snídani, oběd, svačinu a večeři. Pečovatelka jídlo a pití připraví tak, aby jeho forma (namaže pečivo, chléb zbaví
kůrky, nakrájí na kousky, uvaří čaj, nebo připraví jiný nápoj, naservíruje oběd na talíř, rozkrájí maso, rozmačká
brambory, rozmixuje stravu, rozkrájí ovoce). Součástí úkonu je umytí a uklizení používaného nádobí a úklid
bezprostředního okolí uživatele (např. jídelní stolek, tác) je také součástí úkonu. Podávat stravu nebo tekutiny lze
lžící, speciálními lahvemi nebo hrnečky, brčkem.
Časová garance: minimálně 30 minut, maximálně 4x denně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 pečovatelka

POMOC PŘI ZAJIŠTĚNÍ CHODU DOMÁCNOSTI: 
1. Běžný úklid a údržba domácnosti znamená: 

Tato služba zahrnuje dílčí úkony – např. luxování, utírání prachu, zametání, stírání podlahy na mokro, ometání
pavučin, umytí, utření a úklid nádobí, otření pracovní desky kuchyňské linky, umytí sporáku, vařiče, mikrovlnné
trouby, vyčištění rychlovarné konvice, odmrazování a mytí ledničky, mrazáku, čištění vysavače, výměna sáčků
ve vysavači, umytí hygienického zařízení (WC, umyvadla, vany nebo sprchového koutu), otření obkladů kolem
umyvadla, zalévání květin, uložení prádla do skříně, převlečení lůžka, úklid nakoupených potravin, vynesení
odpadků, dílčí úkony související s praním, žehlením a věšením prádla. Při úklidu se používají pomůcky a čisticí
prostředky klienta (vysavač, mop, kbelík, hadr, smeták, smetáček, lopatka,…). Pečovatelská služba
nenahrazuje komerční úklidové služby a věnuje se domácnosti pouze v místnostech, které využívá klient.
Nezajišťuje úklid společných částí domácnosti, které využívají i jiné osoby, které se zde žijí. Úklid provádí
pečovatelka pouze v  prostorech, které klient aktuálně obývá. Pokud klient sdílí domácnost s více osobami
(děti, vnoučata, atd.) neprovádí se úklid společně užívaných prostor (wc, koupelna).  Myje-li se u klienta
nádobí, tak pouze po klientovi, ne po dalších členech domácnosti.  Pečovatelky nejsou oprávněny opravovat
poškozené spotřebiče. Na případné závady jsou povinny upozornit klienta. V případě, že se jedná o závažnou
závadu s rizikem ohrožení života či zdraví, pečovatelka klienta na tento stav upozorní a provede zápis do
dokumentace. 
Časová garance: minimálně 30 minut, maximálně 1x denně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 pečovatelka

2. Běžné nákupy a pochůzky znamená: 
Do běžných nákupů patří nákup základních potravin (např. chléb, rohlíky, mléko, uzeniny, ovoce, zelenina
apod.), hygienických potřeb, časopisů a nápojů do hmotnosti 6 kg. Pečovatelka nakupuje zboží z finančních
prostředků klienta. Nákup je potom vyúčtován oproti pokladnímu dokladu. Do doby provedení úkonu je
započítáno převzetí nákupního seznamu a finanční hotovosti, cesta do obchodu, doba nákupu, cesta zpět ke
klientovi, předání a uložení nákupu a vyúčtování. Nákup lze provést v obchodě dle přání klienta. Pochůzkou se
rozumí vyzvednutí receptu u lékaře, léků v lékárně nebo prodejně zdravotnických potřeb, platby na poštách,
odnesení prádla do prádelny a do čistírny, vyřizování klientových záležitostí na úřadech. 
Časová garance: minimálně 30 minut, maximálně 2x týdně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 pečovatelka


3. Praní a žehlení osobního prádla, popřípadě jeho drobné opravy: 
4. Praní a žehlení ložního prádla, popřípadě jeho drobné opravy: 

Prádlo je práno v domácnosti klienta za předpokladu, že klient má funkční pračku. K provedení úkonu je použito
zařízení, pomůcky a prostředky klienta (dle domluvy s klientem např. pračka, sušička, prací prostředek, aviváž,
sušák na prádlo, koš na prádlo, kolíčky, žehlička, žehlicí prkno,…). Je vhodné mít pro pečovatelku návod na
použití pračky, případně poskytnout instrukce k jejímu použití. Úkon zahrnuje roztřídění prádla, vložení prádla
do pračky, pověšení prádla, sběr suchého prádla, žehlení, skládání a uložení do skříně. Pokud je třeba,
pečovatelka provede i drobné opravy prádla (např. přišití knoflíku, zapošití prasklého švu apod.), klient však
musí mít k dispozici vlastní šicí pomůcky (jehla, nitě, nůžky). Tento kompletně poskytnutý úkon je účtován dle
sazebníku za kilogram suchého prádla. Váha prádla je zjištěna s pomocí osobní váhy klienta, pokud klient osobní
váhu k dispozici nemá, pečovatelka váhu prádla odhadne. Pokud klient požaduje jen jednotlivé kroky úkonu,
jsou účtovány jako položka „běžný úklid“ dle časové sazby. Pokud klient v domácnosti funkční pračku nemá,
pečovatelská služba může zajistit odnesení prádla do prádelny nebo čistírny a zpět. Odnesení prádla je účtováno
jako „pochůzka“ dle časové sazby a částku za vyprání (vyčištění, žehlení, mandlování) prádla hradí klient
prádelně nebo čistírně dle jejich sazebníku. 
Časová garance: minimálně 60 minut, maximálně 2x týdně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
90,00 Kč za 1kg prádla
Personální garance: 1 pečovatelka

ZPROSTŘEDKOVÁNÍ KONTAKTU SE SPOLEČENSKÝM PROSTŘEDÍM: 

1. Doprovázení dospělých do školy, školského zařízení, zaměstnání, k lékaři, na orgány veřejné moci a
instituce poskytující veřejné služby a doprovázení zpět znamená: 

Doprovod může být poskytnut formou dopravy služebním vozidlem pečovatelské služby, nebo pěšky, a to pouze
v rámci území, na kterém je pečovatelská služba poskytována. Termín doprovodu oznámí uživatel předem,
nejpozději den před termínem požadovaného úkonu. U předem neoznámených požadavků na doprovod nelze
garantovat zajištění služby. V případě, že je úkon předem domluven, pečovatelka se dostaví ve sjednanou dobu
do bytu uživatele, v případě potřeby pomůže uživateli s oblékáním a přesunem do služebního vozu.  V místě,
kam pečovatelka uživatele doprovází, podle potřeby pomáhá se svlékáním, přesunem na místo (např.
u kadeřníka, v knihovně, na úřadě apod.) Pracovníci pečovatelské služby uživatele podporují v kontaktu
se společenským prostředím, snaží se předejít vzniku sociálního vyloučení. 
Časová garance: minimálně 60 minut, maximálně 2x týdně, Po – Pá od 07:00 – 15:00 hod.
Cena:
155,00 Kč za hodinu (2,58 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu nepřevyšujícím 80 hodin měsíčně
135,00 Kč za hodinu (2,25 Kč za minutu), pokud se služba poskytuje v rozsahu vyšším než 80 hodin měsíčně
Personální garance: 1 pečovatelka

4. Specifika služby

Poskytujeme zápůjčení kompenzačních pomůcek. Ceník za zapůjčení je k nahlédnutí na našich stránkách www.adpslunicko.cz.

 

Časový rozsah poskytování služeb

  • Terénní
    • Pondělí  :  07:00-15:00
      Úterý  :  07:00-15:00
      Středa  :  07:00-15:00
      Čtvrtek  :  07:00-15:00
      Pátek  :  07:00-15:00
  •  

Úhrada za služby

PLACENÁ SLUŽBA

Ceník za poskytovanou službu je k nahlédnutí na stránkách společnosti www.adpslunicko.cz v sekci:

JAKÉ SLUŽBY POSKYTUJEME

Pečovatelská služby

Dokumenty ke stažení

Fakultativní činnost

NE

Dohled nad klientem (u klientů, jejichž sta vvyžaduje nepřetržitou přítomnost druhé osoby)

Doprovod na procházky nebo do obchodu

Doprava klienta

Čekací doba při dopravě klienta

Dohled nad dospělým klientem se provádí v době nepřítomnosti rodinného příslušníka se zajištěním služeb dle individuálních potřeb tohoto klienta. Úkon zahrnuje osobní návštěvu v domácnosti klienta, kontrola fyzického a psychického stavu, dohled nad dodržováním osobního režimu dne, konverzace, předčítání a příp. i jiné, předem domluvené aktivity. Pečovatelka se při tomto úkonu plně věnuje klientovi a neprovádí žádné úkony spjaté s chodem domácnosti (např.žehlení prádla,úklid domácnosti apod.). Dohled může zahrnovat pouze úkony spojené s péčí o klienta (např.pomoc shygienou, podání jídla a pití).

Doprava klienta -  jedná se o využití služebního auta organizace prodopravu klientů PS dle požadavku (např.do zdrav.zařízení, na úřad, na nákup aj.).Tento úkonje poskytován pouze klientům PS, pro které je obtížné využívat MHD z důvodu omezené mobility nebo snížené soběstačnosti a nemají nárok na převoz sanitkou. Doprava nemůže být poskytována osobě, která není ve smluvním vztahus PS(např.rodinným příslušníkům). Úkon může být poskytován pravidelně, nepravidelně, jednorázově. Zajištění odovozu klienta je nutné domluvit předem, min.1den předem na telefonních číslech PS nebo osobně u pracovníkav sociálních službách. Služba je poskytována od pondělí do pátku od 7:00 do 15:00 hodin, v jinou dobu po domluvě. Pokud klient žádá po ukončení jedné jízdy jízdu další a přeje si, aby řidička čekala, bude klientovi účtována i čekací doba. 

Architektonická bezbariérovost

ANO

Název poskytovatele

Mgr. Lucie Jursíková Brožková

IČ poskytovatele

75100967

Kontaktní údaje na poskytovatele