Tísňová péče, §41 - Tísňová péče
Území, na kterém je služba poskytována
Terénní: Tanvald, Turnov, Česká Lípa, Železný Brod, Frýdlant, Jablonec nad Nisou, Jilemnice, Liberec, Nový Bor, Semily
Komu je služba určena
- senioři (snížená soběstačnost z důvodu věku)
- osoby v krizi
- osoby se zdravotním postižením
Věkové skupiny
- 18-26 let
- 27-64 let
- 65-80 let
- Nad 80 let
Kontaktní údaje na službu
- Identifikátor sociální služby: 8384795
- Druh služby: §41 - Tísňová péče
- Adresa: 5. května 797,47001 Česká Lípa
- Telefon: 800603030; (zelená linka), 739 204 964, 778 525 215
- E-mail: poptavka@andelstrazny.eu; socialnipracovnik@andelstrazny.eu, socialnipracovnik6@andelstrazny.eu
- Web: www.andelstrazny.eu
Popis sociální služby
1. Komu je služba určena
Cílová skupina klientů (od 18 let):
Senioři
Osoby se zdravotním postižením
Osoby v krizi
2. Smysl, poslání a cíl služby
Poskytujeme jistotu, bezpečí a pomoc v krizových situacích seniorům i lidem s postižením, doma i venku ve chvílích, kdy jsou sami.
Naším cílem je především zajistit pomoc v krizových situacích – např. při pádu, zhoršení zdravotního stavu, napadení apod., zachovat kvalitu života člověka v jeho přirozeném sociálním prostředí a zajistit mu pocit jistoty a bezpečí.
3. Nabízené činnosti
Poskytovatel poskytuje sociální službu v tomto rozsahu základních činností;
a) poskytnutí nebo zprostředkování neodkladné pomoci při krizové situaci: poskytování nepřetržité distanční hlasové a elektronické komunikace, v případě akutního ohrožení života nebo zdraví zprostředkování zákroku zdravotnické záchranné služby, policie nebo hasičů,
b) sociálně terapeutické činnosti jejichž poskytování vede k rozvoji nebo udržení osobních a sociálních schopností a dovedností podporujících sociální začleňování osob (Povídavá linka),
c) zprostředkování kontaktu se společenským prostředím: podpora a pomoc při využívání běžně dostupných služeb a informačních zdroj,
d) pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí: pomoc při komunikaci vedoucí k uplatňování práv a oprávněných zájmů.
Rozsah činností uvedených v písmenu a) – d), je individuálně přizpůsoben klientovi na základě jeho schopností, možností a osobního cíle, v rámci Individuálního plánu péče klienta.
Hodiny pro veřejnost: Po – Pá po dohodě se sociální pracovnicí Bc. Eliškou Urbanovou, tel: 739 204 964, nebo Mgr. Michaelou Heřmanovou, tel: 778 525 215
4. Specifika služby
Jak tísňová péče funguje?
1. Klient má na ruce/na krku mobilní monitorovací zařízení s SOS tlačítkem.
2. Zařízení je napojeno na nepřetržitý dispečink tísňové péče Anděla Strážného (24 hodin denně, 365 dní v roce).
3. Při nouzové situaci, zhoršení zdravotního stavu, nebo napadení, klient zmáčkne SOS tlačítko, které ho pomocí GPS lokalizuje a spojí s dispečerem. V případě PÁDU se tísňový signál na dispečink odešle AUTOMATICKY.
4. Dispečer vyhodnotí situaci a vyšle ke klientovi potřebnou pomoc – kontaktní osobu, výjezdovou službu, nebo přímo zdravotnickou záchrannou službu.
Časový rozsah poskytování služeb
-
Terénní
- Nepřetržitě
Úhrada za služby
PLACENÁ SLUŽBAOdkaz na ceník služby
https://www.andelstrazny.eu/cenik/
Maximální výše úhrady za poskytování tísňové péče se rovná skutečným nákladům na provoz technických komunikačních prostředků.
Fakultativní činnost
NEArchitektonická bezbariérovost
NESjednání služby i následné užívání služby je poskytováno v přirozením prostředí klienta.
Název poskytovatele
Anděl strážný, z.ú.
IČ poskytovatele
02771527
Kontaktní údaje na poskytovatele
- Adresa: Fügnerovo náměstí 1808,12000 Praha
- Telefon: 731 411 688
- E-mail: martina.hebelkova@andelstrazny.eu
- Web: www.andelstrazny.eu